Darmowa wysyłka od 250 zł
Zadzwoń do nas: +48 572 538 378

Koszty i formy dostawy

KOSZTY I FORMY DOSTAWY

MOZARMi.pl Udostępnia swoim klientom następujące formy dostawy:

- Kurier

- Odbiór osobisty w Salonie sprzedaży: Marki, Okólna 53a


Jakie są koszty i czas dostawy w naszym sklepie?


- Kurier

          Płatność przelewem poniżej 250zł: koszt - 14,99 zł

          Płatność za pobraniem poniżej 250 zł: koszt - 16,99 zł

          Płatność przelewem bądź za pobraniem powyżej 250zł: koszt - 0 zł

Czas dostarczenia paczki przez kuriera: 24/48h


- Odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym:  

   Zawsze 0zł - niezależnie od wartości zamówienia i sposobu płatności


Czas dostawy?

Jak szybko realizujemy wysyłkę zamówionego towaru:

- Zamówienia złożone w dni robocze:

Zamówienia złożone wraz ze skompletowaniem od poniedziałku do piątku do godz. 12:00 - nadane zostaną tego samego dnia z dostawą do Klienta w następnym dniu roboczym. Szczegóły, które w zasadniczy sposób wpłyną na czas doręczenia paczki znajdą Państwo w zakładce metody płatności - zostały tam zamieszczone informacje na temat czasu księgowania wpłat.

- Zamówienia złożone w weekendy i święta:

Zamówienia złożone w soboty, dni wolne od pracy oraz święta wysłane zostaną planowo w pierwszym dniu roboczym następującym po dniach wyłączonych od pracy.

- Zamówienia płatne on-line:

Przedpłata: karta kredytowa lub przelew – zostaną nadane w tym samym dniu o ile wpłata zostanie zaksięgowana na rachunku bankowym sklepu MOZARMi przed godziną 12:00.

Jeżeli z jakichś przyczyn powyższe terminy ulegną zmianie, Klient zostanie poinformowany w trybie natychmiastowym o wyjątkowej sytuacji przez biuro obsługi klienta sklepu MOZARMi.pl, drogą mailową bądź telefoniczną.


Czy kurier skontaktuje się ze mną, aby ustalić konkretną godzinę dostarczenia przesyłki?

– Najczęściej kurier dzwoni do odbiorcy paczki, aby ustalić z nim dogodną godzinę, lecz nie możemy tego zagwarantować w 100% przypadków - kurier nie posiada obowiązku informowania adresata, o której godzinie nastąpi dostarczenie przesyłki, można jednak samemu skontaktować się z kurierem pod warunkiem jednak, iż usługodawca umożliwia taką opcje.

- Jeżeli wybrali Państwo odbiór paczki w naszym Salonie (Marki) zostaną Państwo poinformowani drogą mailową lub w formie SMSa, że paczka jest gotowa do odebrania.



UWAGA! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W momencie gdy uszkodzenie paczki nastąpiło podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.

Życzymy przyjemnych i udanych zakupów :-)

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów