Szybka wysyłka!
Prędzej się nie da, wysyłka od 24h!
0 PLN za przesyłkę!
Tyle zapłacisz przy zamówieniu powyżej 250PLN
Mamy gadane!
Jesteśmy tu po to aby Ci pomóc!
Protokół SSL!
Stawiamy na bezpieczeństwo
Bezpieczny regulamin!
Wszystko z myślą o kliencie

Pomoc


1. Jak dokonać zakupu w sklepie internetowym MOZARMi?

Jeśli są Państwo zdecydowani na konkretny produkt, należy wybrać preferowaną jego ilość i dodać go do koszyka. Dodanie produktu do koszyka nie obliguje do jego zakupu, mogą go Państwo w każdej chwili usunąć z listy zakupowej. 

Koszyk mogą Państwo znaleźć w prawym górnym rogu sklepu. Po kliknięciu w miniaturę koszyka, wysunie się z prawej strony panel ukazujący jego zawartość. W tym momencie mogą Państwo kliknąć "ZAMAWIAM", gdzie zostaną Państwo przekierowaniu do kolejnego kroku, bądź "Przejdź do koszyka", gdzie mogą Państwo zobaczyć szczegóły swojego zamówienia.

W przypadku, gdy w koszyku znajdują się już wszystkie wybrane przez Państwa produkty należy uzupełnić kolejne kroki o dane, które pozwolą nam na dostarczenie do Państwa zamówienia.

2. Pomocna numeracja kolekcji/szukanie z pomocą filtra w sklepie MOZARMi.

Jeżeli znają Państwo kod producenta to fantastycznie, ponieważ nasz filtr który znajduję się pod lupką umożliwia szybkie i skuteczne odnalezienie danego produktu, dzięki temu iż bazujemy na skrzętnie wprowadzonych danych katalogowych naszych producentów, więc produkty są zgodnie ponumerowane co z pewnością ułatwi wszystkim klientom nawigacje po naszym sklepie.



3. Anulowanie zamówienia 

Podstawowe informacje:

  • Opcje Anuluj produkt i Anuluj całe zamówienie są dostępne dla klienta wyłącznie przez ograniczony czas.
  • Zmiana adresu po złożeniu zamówienia jest możliwa wyłącznie po jego anulowaniu i ponownym wpisaniu w nowy formularz.
  • Zamówienia, przy których korzystałeś z bonu rabatowego zostaną anulowane w całości

Jak dokonam anulowania zamówienia?

  1. Jeżeli aktualnie przeprowadzasz zakupy w procesie bez rejestracji, anulowanie poszczególnych produktów wykonasz w błyskawiczny sposób, po prostu najedź na ikonkę z koszykiem w prawym górnym rogu, kliknij w nią:

Otworzy się lista Twoich zakupów, po tej procedurze pozostaje tylko nacisnąć "krzyżyk" przy produkcie, który chcesz usunąć z listy swoich zakupów, a następnie możesz swobodnie powrócić do strony z produktami, aby np. wybrać coś innego.


2. W przypadku utworzeniu konta użytkownika, proces wygląda tak samo łatwo, skorzystaj z opcji "moje zamówienie" – tam usuniesz wybrany produkt bądź wyczyścisz całą listę zakupów. 



Życzymy miłych i odprężających chwil przy dokonywaniu zakupów w naszym sklepie! :)

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów