Darmowa wysyłka od 250 zł
Zadzwoń do nas: +48 572 538 378

Reklamacje i zwroty

W przypadku, gdy zakupiony przez Państwa produkt nie spełnił oczekiwań, mogą Państwo dokonać jego zwrotu lub wymiany. Poniżej prezentujemy, w jaki sposób mogą Państwo szybko przejść taką procedurę w naszym sklepie :)

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt na adres mailowy: kontakt@mozarmi.pl lub telefoniczny: +48 572 538 378, bądź zapraszamy do odwiedzin naszego salonu sprzedaży, który mieści się w Markach, przy ul. Okólnej 53a.


Zasady ogólne:

- Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar w przeciągu 25 DNI, od daty, w której otrzymał przesyłkę (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży)

- Nabywający nie jest zobligowany do podawania powodu zwrotu zakupionego towaru (odstąpienie), jednakże dzięki takiej opinii klienta jesteśmy w stanie ulepszyć jeszcze bardziej nasz system obsługi, ponieważ misją naszego sklepu jest zadowolenie swoich kupujących przy wdrażaniu nowych rozwiązań.

- Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 DNI, na zasadach określonych w przepisach prawa.

- W przypadku gdy, klient opłacił swoje zamówienie gotówką przy odbiorze i wyśle nam numer rachunku bankowego, zwrot nastąpi na wskazany rachunek. W razie braku numeru rachunku bankowego, wyrównanie nastąpi w takiej formie, w jakiej nabywający dokonał płatności.


Jak to działa w praktyce?

Reklamacje

W przypadku, gdy chcą Państwo zareklamować zakupiony w naszym sklepie produkt, prosimy o wypełnienie druku zgłoszenia

Prosimy o dokładne wypełnienie formularza, co ułatwi nam przyjęcie zgłoszenia oraz kontakt z Państwem.

Druk wraz z dołączonym dowodem zakupu oraz produktem, który chcą Państwo zareklamować, prosimy o przesłanie bądź dostarczenie do naszego sklepu, który mieści się pod poniższym adresem: 

Produkt, który nie sprostał Państwa oczekiwaniom wymienimy na produkt przez Państwa wskazany. 
W przypadku, gdy reklamowany przez Państwa produkt jest droższy od tego, na który Państwo chcą go wymienić, zobowiązujemy się do wypłacenia różnicy. Jeśli natomiast, produkt, na który chcą Państwo się wymienić, jest droższy, od tego reklamowanego, są Państwo zobligowani do wyrównania różnicy.

Informujemy, iż nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem.


Zwroty

W przypadku, gdy decydują się Państwo na zwrot zakupionego towaru, prosimy o wypełnienie druku zgłoszenia.

Druk, potwierdzenie zakupu danego produktu w naszym sklepie www.mozarmi.pl oraz produkt, który chcą Państwo zwrócić, prosimy o przesłanie bądź dostarczenie do naszego sklepu stacjonarnego, na adres:

Należy pamiętać, aby produkty, których zwrotu chcą Państwo dokonać, nie nosiły śladów użytkowania.

Informujemy również, iż zgłoszenia wysłane metodą za pobraniem, nie będą przez nas przyjmowane.


*Wszelkie urządzenia elektroniczne zakupione w sklepie MOZARMi objęte są gwarancją. Więcej na ten temat znajdą Państwo tutaj.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów